lente borrel met traktatie
- de kleine Chef
- 20 mei
- 1 minuten om te lezen
de kleine Chef is nu een paar maanden open. we genieten van de dagelijkse ontmoetingen met leuke mensen, de waardering voor de aandacht die we erin stoppen en de uitdagingen die er ook altijd zijn.
nu het mooie weer eraan komt nodigen wij jullie graag uit voor een ‘lente borrel’ op donderdag 28 mei vanaf 16.00 uur. eerste drankje is van ons en we hebben ook allerlei lekkere gratis zelfgemaakte pizza’s om van te snoepen! Ruud en ik kijken ernaar uit om jullie dan de zien.
hierbij ook paar kleine nieuwtjes: we hebben regelmatig zelf gerookte paling in de aanbieding, je kan bij ons ook Iced Coffee bestellen, onze tapa’s vitrine is binnen gekomen, vanaf volgende week kun je ook langskomen voor Italiaans ijs, we hebben een plan ingeleverd voor een jeux de boules baan en onze openingstijden zijn verruimd naar 08.30 tot 16.00 op dinsdag en woensdag en tot 19.00 op donderdag.




Opmerkingen